DLA MAGA
Pierwsza karta specjalisty - Red Mage
Druga karta specjalisty - Holy Mage
Trzecia karta specjalisty - Blue Mage
Czwarta karta specjalisty - Dark Gunner
Wyjaśnienie pojęć :
PvP - Player vs Player - Gracz przeciwko graczowi .
PvM - Player vs Monster - Gracz przeciwko mobkowi
expienie - zdobywanie punktów doświadczenia
DLA WOJOWNIKA
Pierwsza karta specjalisty - Warrior
1) Jeżeli expisz samemu na wszystkie potwory, to rozdaj pkt w następujący sposób : HP/MP + ATAK w stosunku 2:1 .
2) Jeżeli expisz samemu na potwory z atrybutem mroku lub wody, to rozdaj pkt w następujący sposób : HP/MP + ELEMENT w stosunku 2:1 .
3) Jeżeli expisz z magiem lub łucznikiem w party, to rozdaj pkt w następujący sposób : HP/MP + OBRONA w stosunku 2:1 .
4) Warriorem można też walczyć z innymi graczami, wtedy warto dodawać w : HP/MP + ATAK w stosunku 1:1 .
Druga karta specjalisty - Blade
1) Blade jest dobry do PvP więc polecam rozdać pkt w następujący sposób : Full w ATAK + 10-20pkt w HP/MP +1pkt w ELEMENT.
Trzecia karta specjalisty - Crusader
1) Crusader jest dobry na LOD, więc polecam rozdać pkt w następujący sposób : ELEMENT i HP/MP w stosunku 3:1 + 10pkt w ATAK.
Czwarta karta specjalisty - Berserker
1) Berserker jest średni na PvP, więc podam jak rozdać pkt na PvM : HP/MP + ELEMENT w stosunku 2:1 .
Wyjaśnienie pojęć :
PvP - Player vs Player - Gracz przeciwko graczowi .
PvM - Player vs Monster - Gracz przeciwko mobkowi
expienie - zdobywanie punktów doświadczenia
http://board.nostale.pl/board38-nostale … -poradnik/
DLA ŁUCZNIKA
Jak rozdać punkty w kartach SP dla łucznika - poradnik.
Poradnik ten jest napisany dla graczy nieznających się na rozdawaniu punktów w kartach specjalisty. Wymienione buildy nie są "jedynymi właściwymi" sposobami rozwoju karty, a jedynie wskazówką dla początkujących graczy. Warto też eksperymentować z rozdawaniem punktów.
Pierwsza karta specjalisty - Ranger
1) Ranger, dobrym rozwiązaniem jest dać po równo w HP/MP + ATAK + 1pkt ELEMENT by dobrze expić i walczyć z graczami.
Druga karta specjalisty - Assasin
1) Assasin dobry jest w walkach PvP, dlatego pierwszym buildem może być : ATAK + DEF (prawie po równo, z lekką przewagą Ataku) + 1pkt ELEMENT.
2) Drugim rozwiązaniem jest : ATAK + HP/MP (prawie po równa, z lekką przewagą Ataku) + 1pkt ELEMENT.
Trzecia karta specjalisty - Destroyer
1) Dobrym rozwiązaniem jest dać : ATAK + ELEMENT w stosunku 2:1 .
Czwarta karta specjalisty - Wild Keeper
1) Jeżeli chcesz walczyć przeciw graczom, to polecam dać : ATAK + HP/MP po równo.
2) WK dobry jest na LOD, dlatego warto dawać : Full ELEMENT + 10pkt ATAK + (można dać trochę w HP/MP ) .
Wyjaśnienie pojęć :
PvP - Player vs Player - Gracz przeciwko graczowi .
PvM - Player vs Monster - Gracz przeciwko mobkowi
expienie - zdobywanie punktów doświadczenia
http://board.nostale.pl/board38-nostale … -poradnik/
myślę że się przyda
Ostatnio edytowany przez Yuno (2012-12-14 22:25:11)
Offline
Szef
Tez proszę skopiuj i wstaw u nas to na forum zostawiając źródło strony z której skopiowałeś.
Pozdrawiam TabiWarrior.
Offline
No mag ma tu lipnie rozdane staty:/ Napiszę parę przemyśleń od siebie co do maga ponieważ poradnik ze strony nostale jest stary i nieadekwatny do tego co się teraz dzieje i jak to wszystko wygląda. Buildy które tutaj podaje są osiągane przy użyciu osłonek tak więc się nie dziwcie co do ilości rozdanych pkt A więc:
- Red mag powinien mieć 0/0/100/reszta ponieważ red nadaje się tylko do robienia ptsow i expa (niestety na glace okazuje się o wiele lepsze 5sp )
-Holke pod expa powinno sie zrobic 60/0/100/0 a przynajmniej powinno się iść do takiego rozdania pkt(mamy wtedy największy dmg a hp/mp nie jest tak bardzo potrzebne bo masz heal) Jeżeli pod glace holke to bym wybrał 0/100/1/reszta - czemu?? proste holka na glacy nie ma zadawać dmg tylko jak najdłużej wytrzymać napór przeciwnika i leczyć innych.
-Hmmm blue tu jest kwestia sporna bo jedni robią pod atk czyli 100/0/1/reszta a inni wolą mieszankę atk i ele (z przewagą elementu ) i małą ilością hp. Po prostu zależy od upodobania ale ja wolę rozdanie 60/0/80/reszta. Po prostu pasuje mi ten build.
-Następną dość trudną kartą jest dg. Jedni robią full ele 0/0/100/reszta inni wolą full hp 0/reszta/1/100. Build full hp ma duży wpływ na debufy. Natomiast ele jest do zwiększenia dmg ponieważ jak wiadomo dmg u maga jest brany w większości z elementu. Z mojego doświadczenia i po odbugowaniu dg (dmg nie był brany z miotacza) pokusiłem się na build gdzie większa część pkt idzie w atk. Mimo wszystko miotacze mogą wykorzystać crita ( może i marny ale czasem jest szansa wykorzystać go szczególnie przy debufach wk, desa, ranga) ma to jakiś sens szczególnie że 180% crita w miotaczu to jednak robi różnice w dmg. Zresztą każdy ma zawsze jakiś tam res na mrok więc nie wygląda ładnie ten dmg brany z samego ele Dla tego ja wybrałem dla dg build 80/0/40/reszta. jak narazie się sprawdza
-No i 5 sp vulcano tu nie mam jeszcze wyrobionego zdania na temat buildu. Choć mój build jest taki sam jak build dg. Czemu?? Dla tego że bardzo dużo osób gra teraz 5 sp więc elementu ognia jest w chu..... i jeszcze trochę tak więc logiczne jest to że każdy nosi na ogień resy (brak resów może się skończyć critem od cs za 30 k) Więc dawanie większości w ele mija się z celem ponieważ vulcano jest stworzony na glace i pvp (na moje najlepsze sp do tego).
Offline